torsdag 30. september 2010

Breakupsex

På den tida jeg og x'en gjorde det slutt (tok et par uker..) hadde vi fortsatt sex. Helt ok, til tider veldig bra sex. Jeg var ikke så himla eksprimentell på den tida, litt dårlig selvbilde og selvtillitt får ta skylda for det. Jeg husker siste ganga vi hadde sex. Altså fysisk samleie, vi hadde nemlig "seksuell omgang" etter det og. Vi lå i senga hans i det lille rommet han hadde i det stoore huset deres. De var en stor familie, derfor et stort hus. Og det var alltid noen hjemme, og aldri noen som banket på, derfor ble vi ofre for flere pinlige episoder. Denne dagen fikk vi heldigvis være alene. Vi varmet som vanlig opp med klining og handjobs, før han lå naken oppå meg. Etter et par minutter i misjonæren (jeg elsker misjonæren) snudde jeg meg rundt, la meg ned på magen og han la seg oppå.


Jeg er ikke så fan av analsex - inni der trenger ikke noe så digg som en kuk å oppholde seg - så han tok meg som vanlig i det riktige hullet. Og fy faen så digg det var. For hvert støt ble jeg dyttet lengre og lengre mot kanten av senga, og måtte holde meg fast for å ikke ramle ut. Det er seriøst den deiligste sex-stillinga. Mmmmmmh. Er fortsatt stor fan av den. Det er digg for gutten (blir nemlig ganske trangt) og digg for jenta (treffer riktige punkter). Hvis han i tillegg klarer å tenke på mer enn én ting av gangen kan han snike en hånd fremover, og du har orgasmegaranti. Denne stillinga er faktisk den eneste jeg får orgasme i, mens vi har samleie... liksom kuk-i-fitte. Ellers må det alltid hender eller tunger til etter at gutten har kommet. Fyren jeg holder på med for tida digger og denne stillinga... faktisk har jeg ikke hatt sex med noen som ikke har likt den.
fra Cosmopolitan.com's illustrasjoner av sexposisjoner
Q: Har du en favorittstilling? Digger du denne like mye som meg? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar