tirsdag 21. september 2010

Lost in translation

Oki... her kommer en historie om skikkelig, skikkelig pinlig sex.

Jeg har en god "venn" som ikke er norsk. Vi har kjent hverandre i flere år, men bare møtt hverandre et par ganger. Ellers har vi flørtet MASSE over nett/tlf. Jeg bestemte meg for at det var på tide for å treffes igjen, og reiste avgårde for å være på en ukes besøk hos min utenlandske loverboy. Det var selvføgelig deilig å se ham igjen, men litt pinlig. Begge visste hva begge følte for hverandre, men når man treffes for første gang på flere måneder etter å ha flørtet overdrevent på nett, da er det bare ett ord som passer - awkward.
Da vi var hjemme hos ham bar det inn på rommet for å se film. Vi lå tett inntil hverandre under dyna, koste og kyssa litt mens vi glante på tven. Det var deilig å endelig få kysse ham, som jeg hadde drømt om så lenge. Desverre var ikke kysset og klininga heeelt topp, og verre skulle det bli. Dagen gikk og kvelden kom. Faren hans var også kommet hjem - loveboyen bodde nemlig ikke alene. Etter et deilig måltid signert faren hans var det sovetid. Finally! Jeg stelte meg for natta på badet. Fint, men ikke for dristig undertøy, litt vannfast maskara (ville helst ikke se ut som et heroinvrak når jeg våkna dagen etter), parfyme og en ok hårfrisyre. Inne på rommet hans igjen fikk jeg en aldri så liten overraskelse. Loverboyen hadde tatt frem en madrass og lagt på gulvet til meg.
En madrass? På gulvet? Her må jeg ha gått glipp av noe. Iris og jeg hadde selvfølgelig pratet masse om dette besøket mitt, og begge var litt nysgjerrige på loverboys seksuelle erfaring. Ingen av oss hadde turt å spørre om han var jomfru (Iris er nemlig kompis med ham, hun og). Dette med madrassen fikk meg til å lure veldig. Skjer ikke at jeg sover alene på gulvet, tenkte jeg. Jeg fikk på meg noe mer anstendig, det ble bokser, t-skjorte og bh under. Trives best med å sove naken, men ville jo ikke skremme fyren. Jeg hinta litt til at jeg heller ville sove med ham i senga, og sånn ble det. Og det ene førte heldigvis til det andre. Vi koste, klinte og han ble hard. Han var ikke liten, det er faktisk den lengste kuken jeg har tatt på. Jeg ble mer og mer tent, gledet meg til å kjenne ham inni meg for første gang. Og det er her det pinligste kommer - jeg nevnte jo at han ikke er norsk. Og med dette kom språkproblemene. Jeg skjønte ikke så veldig mye, og under sex er man egentlig avhengig av å kunne si ifra om ting er bra eller ikke.
Sexen var helt ok i begynnelsen. Litt pinlig med første gang sammen, men etterhvert klarte jeg å slippe meg mer løs og nyte den over gjennomsnittlig lange kuken. Helt til han stoppet. ...what? Jeg skjønte ingenting. Kom han? Jeg kom ihvertfall ikke. Han så på meg med et litt spørrende uttrykk, alt ble litt pinlig og det skjedde ikke så mye mer. Derfor tenkte jeg at han hadde kommet, smilte "fornøyd" og vi la oss til å sove. Det rare er at jeg merket ikke at det ble vått noe sted, han gav ikke fra seg en eneste fornøyd lyd, ikke et eneste lite stønn. Jeg sovnet med et spørsmålstegn i panna, etter noe merkelig og ikke så altfor digg sex.
Dagen etter tok jeg mot til meg. Vi lå i senga og koste og pratet om masse rart, da jeg spurte om han hadde hatt sex med noen før. Jeg spurte faktisk rett ut: "du var ikke jomfru før igår, vel?". Svaret var: "Nei. Hvordan det, var det så dårlig?"
"He-he, neidaaa!" ehehehe.

Heldigvis ble sexen bedre i løpet av uka, men jeg må si jeg har opplevd bedre. Og dette beviser egentlig en ting: Størrelse er ikke alt!! Kommunikasjon er viktigere. Eller hva? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar