tirsdag 28. september 2010

Det beste brødet jeg vet om, er morrabrød

Forrige torsdag, tilbringte jeg dagen med min kjære. Jeg ankom byen i 4 - tiden, og var spent der jeg satt med viten om at han bare var to minutter unna. Været var grått, det kunne regnet og tordnet, men humøret mitt kunne ikke knuses av noe. Tente røyken, telte ned sekundene før han var der og prøvde å roe nervene. Jeg satt der helt i min egen verden (as usual), da leppene mine plutselig ble omsluttet av de varmeste og mykeste leppene jeg noengang har kjent. Det var ham. Jeg smilte fra øre til øre, kan tenke meg jeg så temmelig teit ut. Jeg smiler aldri slik, med mindre jeg er forelsket. Vi beveget oss oppover i gatene, og blikket mitt klarte virkelig ikke å slippe synet av ham. Han er så fin. Smilet hans. Det som sier at det er meg han tenker på, øynene hans som uttrykker hvor godt han liker meg.

Jeg var pottesulten, klarer ikke å fungere normalt uten mat, så da bar det til nærmeste restaurant. Jeg bestilte den BESTE pizzaen jeg har smakt noensinne. Det er liksom den og patza'en til Yasmin og meg. Biffstrimler og ost, toppet med bernaise saus. MUUUUNCH. Det tror jeg var det beste måltidet jeg har hatt med noen. Vi snakket om ALT. Fortalte ham ting jeg nesten ikke forteller til noen, nettopp fordi jeg har problemer med å betro meg til noen. Men med ham, føles alt så rett. Det var deilig.

En pizza og to glass hvitvin senere, var vi på vei til en kompis av ham. Vi skulle bli POTTEFJERNE. Etter 10 minutter gange godt og vel, var vi der. Ble møtt av en svææær røyksky da vi kom inn, og jeg fant meg selvfølgelig den feiteste katten noensinne å kose med. Elsker katter. Jævla bra dyr. Vi røykte et par j's, før han dro meg inntil meg og satte igang med noe heftig tounge - on tounge action. Tok meg sekunder før jeg ble sprengkåt, og enda kortere tid før han var det. Elsker å kline når man er stein. Mmmmh. Sånn fortsatte vi, å tease hverandre.

Etterhvert tok vi turen hjem til der han bor, han bor med to av mine beste venninner. Tre timer og et par joints senere, la vi oss. DØDTRØTTE.

Jeg våknet igjen, av at han kysset meg i nakken. Kjente hvor hard han var, bare det gjør meg helt vill. Han begynte å ta på meg, slik ingen andre kan. Det er akkurat som om han kjenner kroppen min, vet hvor alle de rette knappene er. Han trengte seg inn i meg, bakfra. Og jeg nøt det. Elsker følelsen av at han fyller meg opp, mh. Jeg kastet ham rundt, satt meg oppå ham, og red ham som om det var det siste jeg noensinne kom til å gjøre. Han NØT det, mildt sagt. Stønnet, sa navnet mitt utallige ganger, og uttrykket hvor godt det var om og om igjen. Tok ham bare et halvt minutt, så kom han. Elsker sexen vår. Den er så digg. Har ikke møtt noen andre jeg har større seksuell kjemi med, det er så digg. Morrasex is da shit!

2 kommentarer: