tirsdag 21. september 2010

My telephone, m-m-my telephone!

Sex over the phone
You know I like it
Sex over the phone
You know I need it
Sex over the phone
Come on and give it to me baby
Sex over the phone


Jeg og x'en hadde egentlig nettopp gjort det slutt. Eller, jeg hadde fortalt ham at følelsene mine ikke var de samme og at vi egentlig ikke hadde sjans i havet. Han ble lei seg, veldig følsom (PMS anyone?), grein litt og skrev noen forferdelig romantiske sangtekster til meg som Iris og jeg fortsatt ler av den dag idag. Kall meg kald, men faen... sangtekster? Seriously?
Anywaaay. Det var et slags avstandsforhold, vi traff hverandre i helgene, ferier og noen ganger ellers. En kveld satt vi som vanlig og pratet på telefon, da samtalen etterhvert dreide seg mer og mer inn på temaet sex. Vi hadde mistet jomfrudommen til hverandre, og hadde et mer enn OK sexliv. Jeg var fortsatt litt sjenert og usikker, så den riktig store eksprimenteringen ble det aldri. Denne kvelden var en av de der vi gikk litt "over streken". Samtidig som vi pratet på tlf hadde vi skudd på pcene og så hverandre på webcam. Han maste og maste om boobflash, og til slutt gav jeg meg. Jeg følte ikke A/B cupen min var mye å skryte av, men han likte det han så. Streite tenåringsgutter gjør som oftest det om det er pupper de ser. Jeg ville også se noe, så han kledde mer og mer av seg. Til slutt lå vi der nakne begge to, og helt sinnsykt kåte. Problemet var de 8-10 mila som skilte oss. Jeg begynte å ta på meg selv, og han fulgte etter. Jeg hentet min lille, men gode vibrator og kjørte på. Dirtytalk er ikke min sterke side, men det gikk som det gikk i telefonen. Han tente heftig på å se meg onanere på cam og kom etter å ha runket for meg i noen minutter. Det er første gangen vi har kommet samtidig, litt ironisk. Jeg tente egentlig ikke så mye på det han sa eller på å se ham ta på kuken sin, men det gikk jo for meg og. Telefonsex/nettsex er nok ikke min greie, og det blir nok ikke gjentatt med mindre jeg blir helt desperat.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. sv: Hehe, det er bra du liker det! :) Og jaaaa, det er fantastisk å kunne kose med pikken hans mens han rir! ;)

    Fredrik og Kasper

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne ha opplevd det!

    SvarSlett