torsdag 23. september 2010

Friends with... Awkwardness?


Jeg skal nå dele med dere en av de særeste sexdrømmene jeg har hatt. Jeg var ute i en tettpakket skog, trærne og buskene stod så tett at det var nærmest umulig å bevege seg fremover. Etter noen timer med trasking, kom jeg til et svært drivhus midt i ingenstedsland. Nysgjerrige meg skulle selvfølgelig utforske denne spennende kuppelen av glass.
Da jeg hadde kommet meg inn, var det like varmt som i regnskogen. Palmer, kokosnøttrær, gress, blomster, det så nesten ut som Edens hage, så fint det var der. Alle fargene og duftene slo meg nesten overende av overveldelse, det føltes fantastisk. Føltes nesten som om jeg hadde røyka den feiteste jointen i historien. Jeg beveget meg innover i drivhuset, frem til jeg stoppet ved en kjempesvær dobbelseng. På denne senga, lå da en kompis av meg (som bare er en kompis, vel og merke) naken. Om dette hadde skjedd i virkeligheten, hadde jeg nok løpt min vei ellerno. Han er ikke så verst av utseende eller noe, han er bare en person jeg virkelig ikke kunne tenke meg å ha sex med. Men nå er det jo snakk om en drøm, der det ikke finnes grenser innen fantasien. Han lå der, klar som et egg, og jeg tenkte ikke over det engang, jeg bare GJORDE. Snek meg oppover mot senga, som en sulten panter. Følte meg som kongen av verden. Jeg kastet meg over ham, han rev av meg klærne, og vi endte opp i en smørje av overkåthet. Han gikk ned på meg, og jeg (takk gud for det) klarer å føle alt av smerte og nytelse, kjenne lukter og smaker, følelser når jeg drømmer. Jeg kom i drømmen. Etter det, var det hans tur. Jeg teaset ham, LENGE. Kysset og småbet på alle de riktige stedene, før jeg til slutt omsluttet kuken hans med leppene mine. Han kom nesten bare av det, så jeg hoppet opp på ham, og red ham. Red ham som om verden skulle gå under, det var fantastisk. Vi kom på likt, ikke én, ikke to, men tre ganger. Etter det våknet jeg, våt som faen med hendene mellom bena. En digg måte å våkne på, selvom det var FOR sært. Merker det hver gang jeg treffer ham, er litt... Pinlig? Glad han ikke vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar