tirsdag 14. september 2010

Å ta en jomfru

Heia! Siden Iris hiver seg på med en historie fra Stoner-boka med en gang, så tenkte jeg å starte med en sex-historie. Ikke en hvilken som helst historie, faktisk historien om da jeg tok jomfrudommen til duden jeg har hatt en crush på siden ungdomsskolen, og det pretty much sugde :)

La oss kalle ham.. eh, Klaus. Klaus var til å begynne med bare "han kjekke gutten i parallellklassen". Etterhvert ble han den kjekke vennen til bestekompisen min, og endelig min kjekke kompis. Jeg husker så godt tida på ungdomsskolen, som jeg for det meste brukte på å kikke på ham fra andre siden av skolegården. De få gangene vi hadde timer sammen klarte jeg ikke konsentrere meg om noe annet enn ham. Det kunne ikke falle meg inn å ta intiativ til å finne på noe sammen med ham, men om det var en plass hans skulle - filmkveld, fest, kafé - da kunne du banne på at jeg og var der.

Jeg hadde mine gutter gjennom disse åra. Det var nettkjæresten min, den utenlandske "leirkjæresten" og alle de forskjellige sommerflørtene som forsvant når bladene begynte å dale om høsten (oh, så poetisk. creds to me). Jeg hadde også et lengre forhold. Vi trodde vi hadde mye til felles, og trodde vi elsket hverandre. 1 1/2 år var vi kjærester, og hele tiden var jeg svak for Klaus.

Det er ca. et år siden det ble slutt med meg og kjæresten min. Klaus og jeg har hatt sporadisk kontakt, men jeg har visst å holde meg unna ham. Det finnes ingen andre jeg er så svak for. Singel og fri som jeg hadde vært det siste halvåret var jeg veldig keen på sex og eksprimentering, ONS og fylla. En gammel klassekamerat av meg skulle feire 18-års dagen sin med stor fest, ca. 50 inviterte, blandt dem Klaus. Jeg kom tidlig til festen og gledet meg til å se ham. Han så stunning ut, med halvlangt hår, mørke jeans, svart skjorte og en flaske rødvin i hånda. Jeg blir kåt omtrent bare av å se heite gutter i skjorte, mmm! Kvelden gikk med til drikkeleker, røyking på verandaen, og lettkledd dansing. I en samtale klarte jeg å få ut av Klaus at han hadde hatt følelser for meg på ungdomsskolen, og godt berusede meg fikk det for seg at vi måtte ha en serioustalk. Det bar inn på soverommet (smart move) der vi kunne være alene og prate. Prating ble til kosing, og plutselig kysset han meg. Klaus, som jeg hadde vært keen på i 4-5 år, kyssa meg. Midt på kjeften. Jeg kunne falt om død der og da. Det har lenge vært en spøk i venninne-gjengen om at noen må ta jomfrudomment til stakkars Klaus, og dere kan jo tenke dere til enden på denne historien. Av med lyset, av med trusa. Klaus var usikker, det var litt slemt å ha sex i bursdagsbarnets seng, mente ham. Men en kåt 18årig gutt er ikke så vanskelig å overbevise. Frem med et kodom fra RFSU, 5-6 jukk og så var det gjort. Jeg tok jomfrudommen til den fineste gutten jeg kjenner på 1/2min i fylla. Det neste jeg husker er å våkne opp toppløs, og en veldig klein dagen-derpå.



Q: Har du noen gang tatt noens jomfudom?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar