lørdag 18. september 2010

Ah ah ah ah ah ah ah ah ah aaaaaaah

Serieorgasme. Jeg trodde jeg hadde opplevd det før, men jeg har plutselig fått en åpenbaring.

Igår kveld lå jeg og min kjære - uhm, la oss kalle ham Daniel - i senga og koste. Egentlig så vi film, men som oftest blir film i senga til kosing i senga, som blir til klining i senga som blir til ja.. you know the deal. Daniel sliter desverre med et kjipt og litt pinlig problem... det er ikke alltid han får den opp. Og noen ganger får han den opp, men så blir den "sliten". Det kan skje anytime, og igår skjedde det mens jeg red ham. Det var så fantastisk digg!! Vi hadde rota lenge, nesten en time, til vi ikke lengre klarte å holde fingrene av fatet. Han tok meg i misjonæren, før jeg dyttet ham rundt og satt meg opppå ham. Plutselig ba Daniel meg om å stoppe, og jeg ble jo helt "wtf, dette er jo digg?!". Den var slapp. Helt slapp. Vi koste og klinte, jeg runka og sugde... ingen reaksjon. Det var selvfølgelig skuff for oss begge, ikke særlig fun å være kjempekåt og ikke få det man vil ha... ihvertfall ikke når det (den) ligger rett foran deg, helt naken. Jeg prøvde å berolige Daniel, som selvfølgelig følte seg litt dum, og skuffa. "Vi tar det imorgen" sa jeg. mmmmmmorrasex.



Det var da jeg kom på en ting - bare fordi han ikke får den opp, betyr ikke det at ikke jeg kunne få meg noe :D Det var ikke vanskelig å få overtalt ham til å fortsette å fingre meg, og jeg sier bare åo emm ji. Det var d i g g. Etter noen minutter med digg kjente jeg at jeg kom. Og da skjedde noe av det sykeste jeg har vært med på. Etter orgasmen følte jeg liksom ikke at jeg var helt "ferdig", og før jeg rakk å tenke noe særlig mer kom jeg igjen. Og igjen, og igjen,og igjen. Jeg telte 7 før jeg bare gav opp og nøt det helt til den siste, intense orgasmen. Etterpå lå jeg bare der og kunne ikke røre en muskel. Det var som en overdose av hormoner, hadde bare en deilig følelse i hele kroppen. Det var omtrent som den følelsen man får når man har tent seg en feit J, tatt noen drag og plutselig kjenner rusen. Det prikker litt i bein og armer, og alt er bare så deilig og avslappet. Daniel er faktisk on his way akkurat nå, så jeg tror jeg skal lukke igjen pcen før han kommer. Og håper at jeg og kommer - ordspill< 3.

Q: Har du opplevd dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar