onsdag 29. september 2010

Golden jacket

Her kommet et innlegg som hverken hander om sex eller hasj. Det hander om mote! Eller, jeg er egentlig fan av sitatet "style - not fashion". Jeg synes mote er et fasinerende fenomen, og følger litt med. Selv om jeg ikke kler meg i latest fashion, er det spennende å lese om og få inspirasjon fra bilder. 

Tidligere i sommer fikk jeg med meg at gull skulle komme i høst, og jeg ble temmelig happy. Jeg eeelsker gullfarge på klær, selv om jeg egentlig aldri bruker det. Stilen til "Serena van der Woodsen" er fet, og hun har en awesome fin gulljake. En sånn skulle jeg hatt! Desverre har jeg ikke sett noe til disse gull-klærene i butikken.

Det er kanskje litt harry og glam, og man kan ikke være redd for å skille seg ut om man bruker en slik... men fy faen så hot det kan være!

1 kommentar:

  1. Haha. Jeg har fulgt bloggen bare en liten stund. Og rett før jeg leste dette tenkte jeg: Tja, skal jeg gidde å følge denne mer, æ? De sitter jo bare å røyker hasj hele tiden.

    Men så kom dette. Ikke at jeg er så opptatt av mote heller. -Men jeg ble overrasket. Så da kan det vel hende jeg følger med litt til, bare av nysgjerrighet. "Jasså, kanskje det er noe mer med de jentene likevel?" ;-) Hehe. Tror dette kan være en blogg som "gror på meg"... :-P

    SvarSlett