onsdag 15. september 2010

None of dem work for me

Ahh... eargasm.
Teksten til denne sangen er så bra.

None of these boys can dance
Not a single one of dem stand a chance
All of dem girls a mess
I've seen it all before I'm not impressed
None of dem get my sex
None of dem move my intellect
None of dem work for me
None of dem make me feel anything

I'm so bored in this town
Take me away from here
Play me some kind of new sound
Something true and sincere
I've got a little girl singing on repeat my head (oh-ho)
Take me far away from here

None of dem get my stands
None of dem do it like I can
None of these chicks got style
None of these drugs get me high
None of these beats are raw
None of these beats ever break the law
None of dem kicks go boom
None of dem bass lines fill the room



Noen ganger føler jeg det akkurat sånn. Jeg har lyst til å stikke langt bort, bort fra alt og alle. Ikke fortelle noen hvor jeg drar, bare forsvinne. Noen ganger blir jeg så utrolig lei av menneskene rundt meg, og menneskene her jeg bor. Jeg blir lei av jenter som tror de er digge, gutter som tror de har sjans, lærere som tror de har noe å lære meg, "venninner" som tror vi er BFs, folk som drikker seg drita hver helg og tror de har et fett liv. Kall meg overlegen, men jeg orker det bare ikke. Jeg trenger nye impulser. Play me some kind of new sound!


Q: Har du noen gang lyst til å bare gi fullt faen, og reise fra alt og alle?
Jeg tror alle føler det slik iblandt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar