onsdag 29. september 2010

Å høre bestevennene dine pule

Det var vår, det var fest, alkohol og stææsj.
Med dette følger som oftest hardcore flørting og kåte folk. Iris og jeg var temmelig brisne, Jonas (les mer her og her) og eh "Klaus" (Iris insisterer på at jeg kaller ham Klaus...) hadde delt en J og var i god form. Vi var på fest og praten gikk. Vi 4 er gode venner fra før, og det var naturlig at vi hang sammen. Alle de andre skulle på byen, vi valgte å ta turen hjem til Jonas. Det endte med at jeg og Klaus lå på noen madrasser og klinte (vi hadde en liten greie på gang) mens Iris og Jonas forsvant opp på en hems. De har nemlig en liten historie som fucking good friends.

Mens jeg og Klaus var god inni det, fy faen så digge lepper han har, la vi merke til at det etterhvert ble stille i samtalen oppe på hemsen. Klininga vår ble heftigere, det var definitely touching både her og der. Plutselig la vi merke til det. De der oppe rota. Skikkelig. Vi hørte slimete smaskelyder fra kyssinga deres, og etterhvert noen "mmmhhm" og "oooh" fra Iris. Vi hørte hvordan de bevegde seg rundt, og hvordan det ble heftigere og heftigere. Klaus og jeg kniste litt, før vi fortsatte med vårt. Vi holdt jo tross alt på med noe av det samme. Etterhvert tok det mer og mer av der oppe, og vi ante ikke helt hva vi skulle gjøre. Gå ut? Be dem slutte? Jeg var jo egentlig glad for at mine kjære venner fikk seg noe, så jeg ropte "hold kjeft" og "please demp dere??" et par ganger, og lot det gå som det gikk. Og det gikk visst. Lydene og bevegelsene ble etterhvert mer intense, så Klaus og jeg fikk en idé: vi fant frem hans MP3, tok hver vår plugg og satt noe heavvvvy musikk på fult volum. Heldigvis har han ikke verst musikksmak. Det reddet oss litt. Å høre dine venner pule, uansett hvor digg begge er, er rett og slett litt turn-off når du selv ligger og roter med en heit fyr. Det at vi var beruset gjorde bare at jeg ikke gadd å bry meg så mye.
Senere spurte Klaus om hvorfor jeg var så avvisende den kvelden. Jeg vet ikke, kanskje fordi min bestevenninne og min bestekompis, altså mine to aller beste venner, lå og pulte noen meter fra meg??

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. kansje den kommentaren ikke passet seg i det offentlige rom

      Slett
  2. har du diktet storyen er den fri prosa eller vældig flott story...må si jeg liker sex jeg å, men blir kjedelig med samme I lengden,, ett år er nokk fordi blir ulykelig.hehe Men dette er det mye guttene som legger opp til ,Men liker spenning å nye folk. har aldri syntest det er gøyt å høre andere pule ..forstår deg...kall det en fetish, men er på utkikk etter nye venner bare se på bildene mine her

    SvarSlett