onsdag 20. oktober 2010

Høst

Ah - det er skikkelig høst nå. Masse farger på løvet som henger litt på trærene og ligger litt på bakken. Jeg elsker høstlufta. Den er liksom kald og deilig. Ikke bitende kald som den kan være om vinteren, men bare god. Elsker å ta på meg gode sokker, den varme jakka mi og er stooort skjerf og gå ute i høstlufta med noe bra musikk på øret. Kjenne at jeg får kalde roser i kinna selv om jeg er varm i hele kroppen.
Jeg savner sommeren litt også. Jeg savner festivallivet, å løpe rundt i sommerkjoler, lettkledde mennesker, shorts og bikinier, båtturer, heite turister, håpløse turister.
Og jeg gleder meg til vinteren. Treffe familien i juleferien, dra på fjellet og stå på brett, hyttetur med venner, skiturer i nærområdet, kakao inne i sofaen.
Jeg digger årstidene :)

Vi er kanskje ikke så gode til å blogge. Tror vi begge mista gnisten litt. Det var gøy i begynnelsen - men med få kommentarer og lite kontakt med andre bloggere ble det kjipere. Men for all del, jeg blogger ikke for å få lesere. Jeg bare skriver i vei fordi jeg liker å skrive, og jeg elsker å se tilbake og lese ting jeg har skrevet. Det får meg til å huske bedre :) Nå skal jeg skjerpe meg. Om vi blir flinke til å skrive kan det jo hende folk vil lese.

3 kommentarer:

  1. For hva det er verdt, gjorde innlegget her meg glad da jeg så at det dukket opp på bloglovin' min. Håper å bli overraska igjen i nærmeste framtid.

    ~Dantè (blackbook.blogg.no)

    SvarSlett
  2. Jeg henger meg på Dante over her. Jeg synes dere er interessante, så jeg blir glad for hvert innlegg som faktisk dukker opp. Mulig jeg er litt merkelig, men jeg krever ikke at folk skal blogge hver dag for at jeg skal ha lyst til å lese bloggen deres. -Jeg KAN faktisk finne på annet enn å lese blogger også. :-P

    SvarSlett
  3. Deres kommentarer gjør meg glad :)
    Jeg synes heller ikke det er nødvendig å blogge hele tida... det er litt nolife. Nå skal jeg inn og se hva som har skjedd hos dere siden sist!

    SvarSlett