fredag 29. oktober 2010

Å kysse/å spise...

...er ikke det samme!

Fler enn meg som har tenkt på dette? Flere ganger når jeg har rota rundt med folk har jeg opplevd å nærmest bli spist opp. Og det er rett og slett lite behagelig og tenner meg ikke. Turn-off, kalles det. Noen har kyssa meg akkurat som om de spiser en pølse fra Narvesen - skjønner? Slafser litt og tygger, liksom. Skulle bare mangle om de hadde pølseånde. Jeg har opplevd å bli slikka skinnende ren i ansiktet, nesten så jeg ikke trengte sminkefjerner om kvelden. Og så har vi dem som omtrent ikke tør bevege leppene og oppfører seg som om de ikke har tunge. Jeg ser på meg selv som en OK bra kysser. Har ihvertfall aldri fått høre noe annet! Iris er en god kysser. Vi kysser alltid når vi er på fylla og i godt humør. Iris har veldig myke lepper, mmmh digg. Den beste jeg har kyssa er nok x'en. Han hadde store lepper. Vi snakker hvit mann med negerkjeft, liksom. Og han hadde piercing i underleppa. mmmmmm. Han kunne kysse, han.

God kyssing er det b e s t e som finnes,
dårlig kyssing er det verste.
Jeg elsker å kysse,
when it feels good <3

2 kommentarer:

  1. Kyssing er så viktig også...er det en dårlig kysser orker jeg ikke ha sex med han heller. Faktisk har jeg heller dårlig sex med en god kysser, enn god sex med en dårlig kysser...ikke sånn at jeg boikotter den dårlige kysseren av prinsipp...det bare blir sånn. :-P

    SvarSlett
  2. Haha, jeg skjønner! Kyssing er så viktig... dårlig kyssing ødelegger stemninga helt.

    SvarSlett