tirsdag 14. desember 2010

You were never supposed to mean this much to me

Imorgen kommer han hjem. Han kommer tilbake hit og skal være her i flere uker. Pause i studiene. jeg vet ikke hva som kommer til å skje. Jeg er en meget ærlig person - liker best å si ting som de er, liker best at andre sier ting som de er og jeg er ekstremt dårlig til å holde ting hemmelig. Dessuten liker jeg ikke overraskelser og ser ikke helt poenget i hemmeligheter. Siden sist har jeg hatt sex med to andre gutter. En jeg møtte på ferie som faktisk ble svak ganske for, og min gamle flamme Klaus. Han har alltid blitt sjalu på Klaus - med god grunn. Jeg pulte Klaus da vi ble kjent. Jeg tok jomfrudommen til Klaus den første kvelden vi var på flørter'n. Hva faen, jeg vet. Uka før jeg dro på ferie bestemte vi oss for å ta en slags "pause" i det forholdet vi egentlig ikke har. Han lurte på om det bare var fordi jeg ville ha frie tøyler og pule rundt på tur, jeg sa nei. Allikevel klinte jeg med han ene vi bodde hos og pulte han andre. Falt egentlig litt for ham, og. Wow. Men ja, han kommer ihvertfall hjem imorgen. Jeg vet ikke hva jeg føler, og jeg gruer meg litt. Samtidig blir det jo deilig å se han igjen, er jo glad i fyren. Er så usikker. Kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke holde noe hemmelig og forteller ham alt. Hodet og hjertet mitt sier egentlig at han er best uvitende. Ignorance is bliss. Men om noen hadde holdt noe slikt skjult for meg hadde jeg aldri tilgitt dem. Prøver bare å huske at ikke alle verdsetter ærlighet like høyt som meg. Burde jeg fortelle, burde jeg holde kjeft? ahh. Lurer også så veldig på om følelsene kommer til å være de samme og om jeg kommer til å bli helt heartbroken igjen når han reiser. Jeg visste ikke hva hjertesorg var før han dro fra meg. Faen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar